FamilieBekersgoesMaleisië.reismee.nl

4 augustus Langkawi

04-08

Vandaag eerst heerlijk uitgeslapen! Jeroen en Angela trokken erop uit om een ontbijtje te scoren. Gisteren hadden we in een winkeltje heerlijke zoete broodjes gevonden, maar nagnoeg alle winkels waren dicht. De receptie van het hotel adviseerde ons om bij de Mac Donalds te gaan ontbijten. Het moet niet gekker worden!
Uiteindelijk hebben we in de supermarkt broodjes, krentebrood en lekkere cake gekocht. Een pak vruchtensap er bij en we hadden een ontbijtje. We aten dit op het strand op en omdat we toch nog geen echte plannen hadden voor vandaag, besloten we om er maar een heerlijke stranddag van de maken. We hebben al die boeken tenslotte niet voor niets ingepakt.
Het was vandaag heerlijk toeven op het strand. De zon scheen matig, er stond een lekker windje en de golven waren gigantisch!
De kids zijn over de hele dag genomen nog geen uur uit het water geweest. Zo geweldig vonden ze het.
Wij hebben lekker op een bedje gelegen en een boekje gelezen. Natuurlijk hebben wij ook de gigantische golven opgezocht, maar je moest wel even goed je moment uitkiezen om het water in te gaan, anders werd je zo weer terug het strand op gegooid... (Waren wel hilarische foto's geweest trouwens)
Na een borreltje en een soort van borrelnootjes (erwten met een gekruid laagje) zijn we lekker gaan douchen en gaan eten bij Sun Cafe. We kwamen erachter dat dit restaurant van dezelfde keten was als het appartement waar we nu in zitten. Dit restaurant stond op nummer 4 van de tripadvisor dus dat moest wel goed zijn.
We hebben er inderdaad heerlijk gegeten.
Toen we terug kwamen bij het hotel hebben we een taxi geregeld voor morgenvroeg. Dan willen we naar de kabelbaan en de watervallen gaan.
Dat wordt dus toch weer de wekker zetten...... Weltrusten allemaal!

Patricia

Lekker hoor! Zo'n dag moet er ook tussen, zéker voor de kids. Morgen weer een mooie dag, watervallen hebben altijd iets magisch vind ik. Sowieso zijbalk foto's een beetje 'onwerkelijk'. Het idee om zoveel moois te zien in zo'n relatief korte tijd.
Welterusten nu en veel moois en plezier morgen