FamilieBekersgoesMaleisië.reismee.nl

13 augustus Perhentians

Vandaag hebben we een beetje uitgeslapen. Behalve Ryan en Jeroen want die gaan vandaag nog twee duiken doen. Colin was ook meteen met hen uit bed gegaan, niet om te duiken, maar om te Wifi-en. 'S ochtends vroeg schijnt dat het beste te werken. De rest van de dag valt het niet mee om goed verbinding te krijgen.
Angela en Kelly hebben vandaag een massage op het strand geboekt. Om 10 uur is Angela aan de beurt. Heerlijk een twee uur durende fullbody massage. Kelly is aan de beurt van 12 tot 2. Nagenoeg alle spieren zijn lekker losgegooid, van onze grote teen tot onze pink.
Toen Ryan en Jeroen terugkwamen van het duiken en Kelly onder de handen van de masseur uit was, zijn we voor de laatste keer hier gaan lunchen. Alles op de kaart is zo lekker dat we eigenlijk niet weten wat we moeten bestellen. We zouden alles wel willen proberen!
Daarna hebben we lekker in de zon gelegen en gezwommen in de zee. Ook hebben we nog even goed de prachtige omgeving in ons opgenomen, want morgen vertrekken we hier weer.
Tegen het einde van de dag begon het weer te waaien en werd de lucht pikzwart. We zijn zo lang mogelijk op het strand blijven liggen. Gelukkig waaide de bui aan ons voorbij en pakten we maar een klein staartje van deze storm mee. Op de zee was een gordijn van regen te zien en wij lagen lekker op onze strandbedjes.
Ook vanavond hebben we weer heerlijk gegeten. Nu is het tijd om de rekening van de afgelopen week te betalen en onze koffers alvast weer in te gaan pakken.
Morgen wordt op tijd de wekker weer gezet, omdat we om 8.00 uur de ferry weer nemen naar het vaste land.
Gegroet Perhentians, het was hier fantastisch!

Oma M

Jammer dat aan alles een eind komt, dus ook aan het genieten van jullie mooie eilandje. Op naar het volgend onderdeel van jullie reis.

Danielle

Een massage van 2 uur!!!! Heeeeerlijk! En dat na al deze fantastische dagen. Wat is het heerlijk daar zeg!